بمب های انرژی رایگان برای ورزشکاران!

[ad_1]

اضطراب منبع انرژی است که ورزشکاران می توانند از آن نهایت استفاده را برای موفقیت ببرند، در حالی که برخی دیگر از ورزشکاران به آن اجازه می دهند استرس را کاهش دهند.

به گزارش ایسنا، یان تورپ، اینگ دی بورژوا و لنی کرایسلبرگ در المپیک سیدنی در سال 2000 موفق به کسب مدال طلا شدند و با این حال، به عنوان یک شناگر باتجربه نیز به پرخاشگری شدیدی که در بسیاری از موارد عجیب و غریب و احساس اضطراب در آنها اعتراف کردند. رقابت کنند.

بر اساس این مقاله که توسط مریم افشاری و افسانه صنعت کاران به عنوان روانشناس ورزشی تهیه و از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا قرار گرفته است، آمده است: به گفته این افراد گاهی این مبارزه حتی معرفی لایه های درونی اعتقادی و مذموم است. ما هم رسیده ایم و از نظر روانشناسی ورزشی باید به این موضوع نگاه کنیم و ببینیم چگونه می توان آن را به فرصت تبدیل کرد و از شرایط حداکثر استفاده را کرد.

ایین تورپ او گفت که انتظار هیچ فشاری در المپیک نداشت، اما وقتی جمعیت زیادی شروع به الهام گرفتن از او کردند، احساس کرد احساسات درونی او رشد می کند. این احساس دقیقاً همان هیجانی است که بسیاری از ورزشکاران در مواقع فشار شدید به آن دست می‌یابند، با این حال تورپ در ماده 400 متر آزاد یک رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرد و یک ساعت بعد یک رکورد جهانی دیگر در ماده 4 در 100 متر آزاد به نام خود ثبت کرد.

در دی بروژین او گفت که همیشه به مبارزه با حملات بسیار جدی در بالاترین سطح عادت داشته است، اما در عین حال گفت که یک روز قبل از مسابقه آرامش خود را بازیافته و آماده رفتن به مسابقه است. او می خواست در المپیک مدال طلا بگیرد.

از طرفی باید به این نکته توجه کنیم که این ورزشکار تا به حال در بازی های المپیک شرکت نکرده است. می توان مطمئن بود که در حالی که برای فینال المپیک روی سکو راه می رفت، فشار عصبی مشابه یان تورپ را در 400 متر آزاد تجربه کرد، اما اینگ رکورد جهانی دی بروگین را شکست. نهمین رکورد جهانی را در سال 2000 به ثبت رساند.

برای مثال لنی کرایزلبرگ او زمانی که در استخر شنا می کرد شجاعت و استقامت افسانه ای داشت و برخی فکر می کنند شبیه ماشین یا آدم آهنی است، اما او همچنین گفت که قبل از بازی آخر با وجود درگیری نزدیک با جاش، بسیار مضطرب بود. برنده شد، چیزی که از یک قهرمان واقعی انتظار می رفت.

این دو نکته مهم را هنگام احساس اضطراب در نزدیکی مسابقه به خاطر بسپارید. اول از همه، بقیه هم همین حس را نسبت به شما دارند. این باعث می شود که شما به راحتی بفهمید که شما تنها کسی نیستید که این احساس را تجربه می کنید. اگر این قهرمانان بزرگ نیز اضطراب را تجربه می کنند، به این معنی است که همه باید این مسیر را طی کنند. به عبارت دیگر، اضطراب برای همه وجود دارد، اما پاسخ ما به این معضل مهم است.

همانطور که می بینید، اضطراب یک عامل انرژی است و این دومین چیزی است که باید به خاطر بسپارید، اینکه انرژی اضطراب می تواند برای فعالیت شما استفاده شود! این چیزی است که قهرمانان انجام می دهند. آنها از آن به نفع خود استفاده می کنند در حالی که به سایر ورزشکاران اجازه می دهند وزن خود را کاهش دهند.

در واقع اگر یک ورزشکار اصلا مضطرب نباشد، ممکن است قدرت و انرژی مورد نیاز خود را نداشته باشد! داشتن کمی اضطراب مفید است، نه ضعف و استرس، زیرا می تواند نژاد شما را تقویت کند. در نهایت، ذهن شما دائماً نیازهای بدن شما را تامین می کند و یکی از این نیازها انرژی اضطراب است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بایگانی‌ها