بزرگترین گلایه مسافران نوروزی کجا بود؟

[ad_1]

انجمن گردشگران و خودروهای ایران که مسئولیت پاسخگویی به مسافران نوروزی را بر عهده داشت، از دریافت 96 هزار تماس خبر داد و اظهار داشت: بیش از 1600 شکایت به سامانه «سفر ملی» رسیده است که بیشترین شکایات از جمله «تسهیلات اسکان» و «امکانات اسکان» بوده است. گروه های سفر» اختصاص داده شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اتحادیه جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، سامانه سراسری سفر (09629) از تاریخ 25 اسفند 1300 لغایت 13 فروردین 1390 با شماره تلفن 95678 در چندین حوزه از جمله اطلاعات راهداری تماس گرفته است. ، آب و هوا، مقاصد گردشگری، دفاتر خدمات سیار، امکانات پشتیبانی خودرو و تاسیسات، مراکز درمانی و مراکز خدمات رفاهی، پاسخ دادند. یکی دیگر از اقدامات این سامانه ارائه خدمات نوروزی به گردشگران خارجی به زبان های انگلیسی و عربی بود.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در بازه زمانی 18 روزه، اکثر تماس ها با سامانه 09629 به درخواست گردشگران در قسمت اطلاع رسانی اسکان با نزدیک به 25000 فقره تماس با سامانه 09629 صورت گرفته است. “با بیش از 22 مایل اطلاعات و سپس” وضعیت آب و هوا در مناطق مختلف “با 16 مایل از 432 اطلاعیه.

همچنین در این مدت بیش از 1600 شکایت در سامانه سراسری سفر ثبت شد که عمدتاً مربوط به انتقادات و شکایات دفاتر اقامتی و خدمات مسافرتی بود. در این مدت 216 تشکر و قدردانی از تسهیلات گردشگری و خدماتی دریافت شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بایگانی‌ها